Wanted Movies

14 03 2010

Suntem in cautare de autorii si am dori ca toti vizitatori sa citeasca acest articol. Cei care vor sa ajute acest blog fiind autor sa contacteze soare.2o1o@yahoo.com , copiati-l de aici pentru ca este posibil sa il scrieti gresit deoarece este cu litera „o” nu cifra „0” .

Aceasta cateogorie a fost deschisa sa punem articole care nu se incadreaza in categoriile filme si jocuri , pe langa acestea aici vom mai pune anunturile cu schimbari sau modificari ale blogului .

Acum suntem in crestere avem doar 3 zile , dar se pare ca avem si cititori.

In total 624 si sunt in crestere astazi am depasit 300 de vizite pana acum si cred ca vom depasi si 400 .


Acțiuni

Information

One response

17 03 2010
dreptungeek

Am trimis un mail, şi n-am primit niciun răspuns – o iau drept „Nu”? Văd că vi se împuţinează autorii, apropo.
Well, ştiţi unde mă găsiţi dacă vreţi un review, ceva… Spor!

Lasă un răspuns

